BaharMelek ilk gebeligimde 8 aylıktı çıktı 😀hata espiri yapmıştım dogduktan sonra çıksaydın zahmet etin diye. Ama ikincide 2 ayım biti çıktı ilkte gaz filandır derdim ama 4 girdim hala aynı boyuta ve sert ve baya kilo almış gibi hisediyorum tartıda 3 klo filan almış görünüyorum ama kendimi çok şişmiş çok kilo aşmış hisediyorum