İyi Geceler Minnak Anneler 🤭
20+3 olacağız birazdan. 5. Ayımın içindeyim. Geçen haftaya kadar sanki göbeğim belli değilken bu hafta birden bu kadar büyüdü sanırım 🙈 Çok güzel bı görüntüsü oldu. Tam anlamıyla hamile olduğumu göbeğim böylesine çıkınca anladım desem belki yeridir 🙈🤭
Benim hamileliğimde de çok enteresan ki kilo veriyorum ama göbeğim baya çıktı. Anne kilo verirken, bebiş alır diyolar onuda bilmiyorum ama bakalım kontrolde öğreneceğiz 🌼 Sizin göbüşleriniz ne zaman çıktı 🤭 Hadi gelin gece gece sohbet edelim 🤭
Koşun koşun 🙈