Havva- Sdabd bendede yanıltmadı hatta büyükler sol kasığın ağrıyorsa erkek sağ ağrıyorsa kız derler benim solum ağırmısti hep ordada tutturmustum
Emirle Havva- bu sağ sol kasık mevzusu doğru değil diyolar ama bnde de tutmuştu sol tarafa yerleşti sol kasğm ağrıdı erkek aynı şekilde sağ kasık ağrısı sağa yerleşme sonucu kızm olmuştu 😊
Mihrac54 Bence bu tür şeylere inanmayın derim çünkü doğruluğu olmayan şeyler bizzat deneyimledim😬 çin takviminde kızım olacağı çıktı hatta makas bıçak olayı sol kasık ağrıması akla gelebilcek bütün herşey kız olması yönünde ağırlıktaydı ama oğlum olucak inşallah en doğru zaman haftasını bekleyip doktorumuzdan öğrenmek 🥰🤗
Aysenturnaaa Sdabd kızımda benim erkek diyordu yanıldı bunda da erkek diyor henüz cinsiyet ogrenmedim ☺️
2019z2021y Benimde her iki gebeliğimde yanlıs cıktı gneelde cevremde doğru cıkıyor ama benimkiler yanlıs cıktı
Havva- Emirle babaannelerimiz falan doktor ne bilmezlermis öyle tahmin ederlermis tabiki tıp ilerledikce doğruluk payida kalmadı
Mom041 Sdabd hesaplaması bi tuhaf onun yok yaşına bir ekle çıkar bilmem ne diyorlar yani net hesaplayabilsek belki doğrudur ama net hesaplanamıyor ayrıca ne zaman hamile kaldığımı da belli değil bilemedim
Emirle Havva- evt öylede çevremde de çoğu kişide tuttu entresan olanda bu eltim,görümcem, teyzem, komşumuz, banada çevrem söyledi hep 😉