imerveg evet tabiki sağlık öncelik ama ben ilk bebeğimi 4050 gr doğurdum ikinciye de kilolu dendi ama o zamanki doktor ben sakınca görmüyorum doğar dedi o 3850 doğdu. Şimdi bu doktor hem boyumdan dem vuruyor hemde sanki ameliyata daha bir meyilli gerçek bir gereklilik yoksa 2 normalin üstüne sezaryan istemiyorum ama Allah bilir en iyisini 🤲 başta suni isteyeceğim