Mervee26 Hemsireanne1 azrail’i ben de gördüm Instagram’da 😂 hatta mesaj attım sayfaya ne isimler koyuyorlar çocuklarına diye 😂😂 Yosma’yı kötü anlamda kullanıyoruz ama güzel kadin demek
ATC bambam_betty bizim mahalle de bi amca vardı yaklaşık 20 senedir aynı yerde oturuyorduk hala da annemelerle aynı mahallede herkes derdi yok dede diyo 2 sene önce öğrendim adamın adı Turgutmuş😂😂
Geceyegunes bambam_betty bobo ilk duyduğumda çok şaşırmıştım ama gerçekmiş inanmayıp kimliğine bakmıştım😂
ATC bambam_betty aaa bunu unutmuşum babamın anneannesinin adı emi e devlette soyağacından bulduk ama babam başka bir isim söylüyor kendisi 83 yaşında omu hatırlamıyor yoksa yanlış mı yazılmış bilmiyoruz
crescent_ bambam_betty bir Bayburtlu olarak memlekette duyduğum isimlerden bahsedeyim: tuntes miyase şüşe tamam gaydafe pambıh genelde hanımları harcamışlar köyde 😂
Egeymen bambam_betty arkadaşımın üniden Bi arkadaşı vardı kızın adı ‘Yarra’ ydı 😂😂 tövbe yarabbim anası babası hiç mi sevmemiş kızı diyordum hep 😂
Esra2306 İlk veli toplantısıydı annemde toplantıya gittiğinde arkadaşımın babası hocaya devletin durumu nasıl demiş annemde içinden bu adam devletin durumunu neden hocaya soruyor diye düşünmüş tabi sonra anlamış arkadaşımın adı olduğunu evde anlattı baya gülmüştük
Ozgnzgn bambam_betty füze var benm duyduğm en garip isim olarak hemde kadın füze abla diyoduk 🤦🏻♀️ acaba bilmediğimz başka bi anlamı mı var ilginç yani füze nedir 🙄