sureyyadonmez canım benim oğlumda 37haftalık doğdu sarılık vardı sürekli sarı ışığın altında yatırıyordum gece yatarken bile ışık acıktı oğlum için sürekli sütünüzü verin bide ben sarı bir eşarp atıyordum beşiğin üstüne hep yanakları gözünün beyazı hep beli ediyordu cok şükür iki aydan sonra gecti bide bizimkiler hep derdiki o hastalığın rengin yani işte adını kulanmayın söylemeyin yani işte sizde korkmayın ama bi doktora götürmekte fayda var