BirMuallime hayır şekerim de çok normal çıktı aslında doktor da ilk şekerden şüphelendi ama şekerim yok genetik desen ben 1.60 boyundayım 48 kiloyla hamile kaldım evlenmeden önce hep 48 kiloydum doğduğumda da 3 buçuk kilo doğmuşum ama eşim baya iri bi bebekmiş ona mı çekti acaba 🤦🏻♀️