BirMuallime ruyadandunyaya benim de 27+2 de 1550 ilerde gidiyor o yüzden sordum canım benim şekerle alakalı demek ki sennde bir sorun yok ☺️
ruyadandunyaya BirMuallime ay canım ben de benim de kilom fazla demekki bebekte kilo almış hatta doktor nasıl besleniyorsun anlar bakalım Demişti o da baya şaşırdı iki haftada baya kilo aldı bebeğim