Betulaltin 36+3 gebeyim cok şiddetli aşırı dercede anlatilmaz bi vaziyette kaşintim var heryerim bacak kol ayak karin cok kotu kaşınıyorum 😭 benim gibi olan anne adaylari varmi acaba fikrinizi merak ediyrum benm olanlar varsa ne yapiyosunuz dktrum hamileliğinden boylesin yapabilecek bisey yok diyo ilac verdi ama fayda etmiyo yorumunuzu bekliyorum arkadaslar😔
Merveozcelikcckl Betulaltin 26. Haftamda karnım aşırı kaşınmaya başladı çatlama belirtisi dediler çatlak kremi kullanıyorum öncesinde de nemlendirici kullanmıştım o geçirdi çatlama da olmadı ama seninki alerjik olabilir bir kaç kere duymuştum gebelik alerjisi diye
TospikAnne Betulaltin valla bende öyleyim. Bitlenmiş gibi kaşınıyorum. Burnumun içlerine kadar kfamın içi deriyi kazıdım resmen. Kollarım bacaklarım yara oldu kaşımaktan. Demekki normalmiş bu.
Arven Betulaltin Yani anlattığınız kadar kaşıntının normal olmadığını düşünüyorum doktorunuza kaşınma şiddetini söyleyin karaciğer enzimleriniz yükselmiş olabilir
Betulaltin Merveozcelikcckl yok yok hic bi alerjik falan degilmis kan tahlilleri yaptim herseyime baktrdim hic bsey cikmadi safra kanallardan oluyomus ilac verdi ama nafile yarn cildiye ye cok kotu bi durummus kasinmakkk😔
Melisct94 Ben 16 haftalık olmama rağmen deli gibi kaşınıyorum bebe yağ sürüyorum her yerime direk geciyor canım.
Betulaltin Melisct94 gecmiyoki bn neler surdum zeytin yagi badem yagi bebek yagi hersey ama hcbiri işe yaramadi kipkirmizi oldu karnim allh yardmcimiz olsn
Kekmez Melisct94 kardeş daha haftaların erken senin geçmesi daha kolay olur arkadaş doğuma baya yaklaşmış durumu seninkine nazaran daha ağır ve ciddi
Merveozcelikcckl Betulaltin canım nemlendirmeyin bir dene istersen işe yarar belki vazelin varsa o daha iyi olur
Melisct94 Betulaltin Of o çok sıkıntı işte. 😔 Rabbim yardımcın olsun. 🙏🏻 Kaşıma ama canım doğumdan sonra leke kalıyormuş.
TospikAnne Betulaltin ya bende yeni başladı bu. Kontrolüme daha 2 hafta var. Gittiğim zaman söyleyeceğim. Zaten o kadar çok soru soruyorum ki doktora unutuyorum. Bu yüzden hatırlatıcı kısmına bu maddeyide ekledim şimdi. Biriktirip soruyorum 😂
Betulaltin Melisct94 canm bnm biliyrm ama kasinti inaninki gözümü döndürüyor kasiyorum kasidigimi hissetmiyrum byle bsey bn duymadim hc kmseden her aksam kuran okuyorum şifa olsn diye
Arven Betulaltin Ona göre verilen kremler falan var ilaçlar var hamilelikte kullanılabilen ama çok rahatsız olduğunuzu belirtin yinede kendi kendine evde çekmek yada çözüm bulmaya çalışmakla geçmiyor sanırım burda daha öncede bu tarz postlar açılmıştı
Gebbe Betulaltin 38 haftaligim bende aynıyım neden anlamadım ya bacaklarim kollarım deli gibi kasiniyo
Betulaltin Gebbe siz dkturunza sylemediniz mi bu kasintilar normal degil hic vakit kaybetmeyin dktrunuza syleyin bi care baksnlar bn bekledm bosuna nrmaldr dedim kilo aliyorum sisiyorum ondandr dedim ama nerdeeee bi geldi gtmek bilmedi
MerveKontakay Betulaltin ben çok çektiim ilk başta çatlıycam ondandır diye dedim ama yok geçmiyor sonra döküntü oldu vücut hemen cildiyeye gittim gebelik kaşıntısı olmuşum kremle falan 3-4 günde geçti
Betulaltin MerveKontakay hadi ya ayy beni umutlandrdiniz simdi insallh bana da kremler verirde yarar bnde rahatlarim
Gebbe Betulaltin 38 haftaligim zaten öyle sürekli devam eden bişey değil çok rahatsız olsam söylerim doktoruma da 😊