bambam_betty ben 1.70 boyunda 55 kiloyla hamile kaldım. 18-19. Haftalara kadar falan pek kilo almadım ama sonra bir başları önüne geçemedim. Şeker yüklemem bir tık yüksek çıktı. Diyetisyen liste verdi, tam uymasamda genel kurallarına uyuyorum. Kahvaltıda bir yumurta bir dilim peynir 5 tane zeytin 2 dilim tam buğday ekmeği ve bir adet meyve tüketiyorum. Sabah 9-10 arası. Sonra öğle yemeği, sonra ara öğünde meyve ceviz vs. Sonra akşam yemeği ve en son yatmadan 3 saat öncesine denk getiricek şekilde bir ara öğün daha. Kefir ve yanına ceviz badem vs. Ana öğünlerde 2 dlim ekmeği geçmiyorum hatta çoğunlukla akşam hiç ekmek tüketmiyorum. Muz yiyeceksem 16.30 dan önce yiyorum. Gece yediğim meyveleri posalı olanlardan tercih ediyorum. Kahvaltı sonrası 2 ana öğünden birinde sebze birinde et oluyor. Şerbetli tatlı hiç yemiyorum sevmem zaten. Sütlü çikolatalı tatlıya izin var günde bir porsiyon çünkü kalorileri düşük zaten. Onu da öyle her gün yemiyorum. Bu şekilde kilomu kontrol altına aldım. Şu an 68 oldum . 33.haftanın içindeyim. Bebek geçen hafta 2 kiloydu. Bence söyledğim ana hatlara uyarsanız sizde kontrol altına alırsınız. Hamur işi kızartma makarna vs. Şeylerden uzak durun bu arada.