Lutfiye12345 Aynen bencede 2 nisanda kadın doğum randevum var inşallah değerim yükselir gebe olduğum ogrenilie
Zeynepsevim Denizesin 4+6 da doktora gittim karından bakarak keseyi gördük kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi doktor, çarşamba 4+0 da 1300 çıkmıştı 5 gün sonra pazartesi 4+5 te 8300 çıktı,