Zeynepsevim Adetin 29. Gün idrar testi pozitif yanlışlık olma ihtimali var mıdır kan verdim sunuç bekliyorum, kontrol e ne zaman gitmeliyim kese gözükmesi için
Buketkucuk Zeynepsevim adetin 29.günü dediğiniz adetiniz 1 ay gecikti mi yani?🙄 daha doktora gitmediniz mi?
Zeynepsevim Erken test verdim önceden kimyasal gebeliğin var korkuyorum o yüzden hemen gitmeyeyim dedim daha günüm geçti bile sayılmaz
Meridaily İdrarda pozitif çıktıysa, kanda da değer pozitiftir büyük ihtimal. Kan sonucuna göre hemen gidin bence doktora, beta artışı doktor kontrolünde olması daha iyi olur diye düşünüyorum
Zeynepsevim Denizesin 1 saat sonra çıkacak inş, cuma tekrar veririm diye bugünden de vereyim dedim henüz daha erken çünkü kan değeri önemli, haftaya da randevu alırım heralde kısmetse
Zeynepsevim 1300 çıktı beta çok mu yüksek dış gebelikte falan mı böyle yüksek çıkıyor, 2 gün sonra gitsem ultrasonda gözükür mü 29. Gün 4+0 bugün
Annesininkuzusu01 Zeynepsevim Ben 4+2 de 72 çıktı canım Beta bende şaşırdım şu an ama yumurtlama zamanıda önemli sen daha erken yumurtlamışsındır belki
Zeynepsevim Denizesin sonuca göre evet ama henüz doktora gitmedim 5 haftayı bekleyeyim dedim son adete göre 4+2 şimdilik
Lutfiye12345 Merhabalar benimde pazartesi günü idrar testim silik cıktı kan verdim 0.04 cıktı bugün tekrar gittim kan verim 0.87 cıktı gebeliğin baslangicimidir acaba gec döllenme indanmi böyle oluyor
Zeynepsevim Denizesin henüz gitmedim, tekrarlamak için kan testini aile hekimine gittim sistem yıkmış, hafta sonu da geçsin 4,5-5 olsun öyle gideyim temelli dedim, gittiğimde yazarım kızlar sonucu
Lutfiye12345 Denizesin bugün özele gittim gebelik göremiyorum dedi adet söktürücü verdi ama kızlar hiç kullanmak istemiyorum belkide çok yeni ondan gozukmuyordur
Zeynepsevim Denizesin 4+6 da doktora gittim karından bakarak keseyi gördük kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi doktor, çarşamba 4+0 da 1300 çıkmıştı 5 gün sonra pazartesi 4+5 te 8300 çıktı,