esra556141 mavis24 sağlık ocağını bilmiyorum hiç denemedim ama kadın doğum doktorum 2 kutu birden yazdı bana sizin doktor nasıl yazamıyormuş anlamadım az parada değil yazık günah
mavis24 esra556141 sormayın aylardır defalarca söyledim tek bi tane giriliyor zaten doktoru değiştircem madem giriliyor sisteme niye zarar sokuyo beni şaka gibi
Zeynepn mavis24 ilk gebeliğimde aynı sorunu yaşadık. Sistem o kadarına izin veriyormuş.1 ay gecmeden alamıyorduk
BirMuallime mavis24 sabah akşam kullanılacak şeklinde girilirse sisteme 2 kutu yazılıyor canım benim öyle ama sadece gece kullanılacak diye yazdığında sisteme tek kutu çıkıyordu
mavis24 Kahvela zaten çoğu zaman oraya yazdırıyorum onlarda sistemde denediler ama olmuyor dedi bir kutu veriliyor dedi
Ekvatoral mavis24 ben altı aydır kullanıyorum. 3*1 üç kutu yazabiliyorlar. Altı aydır yazdırıyorum aile hekimime. 30 gün olunca tekrar yazdırabiliyorsunuz. 30 günden önce hakkınız yok diyorlar. En son aldığımda bir kutu 200 mg 60 lira idi.