archmom tahmin edebiliyorum yaa, aynılarını yaşadım 😔 ama tekrar kabız olmamaya calıs onun üstüne daha kötü oluyor. Ben bol bol activia yedim. Bende kanamıstı artık. Sürekli bol bol kremli kalsın.. Hiç kuru bırakma. Dene bakalım kremi. İnsallah cok kısa sürede geçer 🙏