Candice07 ahh suan çektiğim acıyı tarif edemem . Kocaman bir hemoroidim olmus agrıdan ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum . Yapmadıgım sey kalmadı . Hem ılık su uyguladım , agrı kesici içtim , anestol krem sürdüm ,kantaron sürdüm yok . Sağımdan soluma dönemiyorum acıdan bir de dediğin ilacı deneyeyim canım . İnsallah cerrahi müdehale gerektimeyen birseydir . Asırı büyük çünkü çok korkuyorum 😞 acısı dayılmazzz 😞