Cansum1 ya o kadar ozensizler ki çıkarken şirketten kargo gayet normal çıkıyor ne oluyorsa orda oluyor bizde sürekli tutanak tutturamayiz ki müşteri hizmetlerini ara deki bakın kaç kere böle böle oldu ama şöyle ilk konusmanda çok çok sinirliymis gibi cemkir hamile halimle ugrastiriyorsunuz de kargo sirketunizden biktim de bana yolluyorsasiz başka şirketle yollayın yoksa iade ediyorum de sonra sesini normale dondur taktik taktik 😂 bak gerçekten seni o kadar çok iyi anlıyorum ki biktim biktim hele ups okey sürat da ne demeli konusmucam diyorum konuşuyorum sen bi dene zaten normalde de iade edecekmisin en azından şikayet gitsin 🌹