Cansum1 E bebekten yatak aldım kızlar oyun parkının içine 2 dir lekeliiii pas şeklindeee poşeti yırtık leş gbi geliyor gelen kargodaaa almadan gidiyor adam bugun uçtu resmen asansöre kaçarak gitti sanki yırtık pis olduğunu görmedi gerizekalı müşteri ups yırtıksa teslim almasaydınız diyor senin çalışanın vınnn kaçtı kontrol edicemmm derken ne dandik bir kargo sinirlerim alt üst oldu bakalım yarın gelip alıcaklarmış ürünü şaka gibiler !!! Nerden alabilirim kızlar güvenilir kargosu sağlam bir site
Sezen07 Cansum1 yurt içi sadece tek gecerim diyerleri neyse kimsenin ekmegine bişey demiycem ama 5 kurus etmezler ve surekli isim kargoyla kaç kre degistirdim yada yurt içi olmadı hepsinde başına bişey geldi kesinlikle hiç biri benden tavsiye 👌
Kenanizm18 NaimeYilmaz canım ya ben bisi sormak istiyorum park beşik icin tavsiye edebilecegin bi yatak var mı? E bebekden olabilir diye düsündüm bende ama nasıl bisi almam gerektigini bilmiyorum.
NaimeYilmaz Cansum1 ben kargo fırmasını dıyordum . Ebebektende cok urun aldm para iadesi konusunda sıkıntı yasamıstm bende
NaimeYilmaz Kenanizm18 ben anne yanı aldım safe side baby plus. @[silindi] bugun geldı evıne park beşik yerım olsaydı bende onun aldıgından alıcaktım kesınlıkle // yatak sormussun yataklımı almıs acaba sonradanmı alıcak gorunce soler 🌸
TospikAnne NaimeYilmaz bu beşiği bende istiyorum ama büyüklüğü nasıl? Ben henüz beşik araştırmalarını canlı yapmadım. Mesela 1-2 yaşa kadar yatar mı? Birde sallanıyor mu?
NaimeYilmaz Cansum1 Emzırme koltugu almıstm iade ettim kabulde ettıler ıadeyı sorun yasamadm ama onay gelmek bilmedi depodan şubat indiriminden almıstm yogunluktan dolayı dıyıp durdular 5 gunde olması gereken para iadem 20-25gunde yapıldı
Cansum1 NaimeYilmaz hey manşallah bizimki de mecbur bayramdan sonraya kalır bakalım ne zaman ederler iade parayı Allahtan indirim de değil diiii indirimli ürünleri sorun yaratıyorlar iadeyle ilgili duymuştum
NaimeYilmaz Cansum1 yok iade de hıc bı zaman sorun yasamadm avuc ıcı kdr paketımı bile gelıp aldılar bi onda yasadm ıste para ıadesını yaptılar işlem süresi 3 iş gunu iade suresi 5 iş gunu gonderdıkten sonra teslım alındığının onayını al mutlaka teslım alındıktan ıade onaylandıktan snra 5 ıs gunu ıcınde odeme talımatı vermezlerse yapış yakalarına 😊
Cansum1 NaimeYilmaz yapışırım az para da değiş yazık günah. İnşşş yarın gelip alırlar ürünü gördükçe sinirim bozuluyor
Arven Arkadaşlar çoğumuz bilmiyoruz ama eğer firmalar Kusurlu ürünlerini geri almakta yada değişim yapmakta sorun çıkartıyorlarsa asla firmayla uğraşıp sinirlerinizi yıpratmayın bulunduğunuz ilde tüketici hakem heyetlerine müracaat edebilirsiniz aldığınız ürünün fişi ve dilekçe ile müracaat ediyorsunuz tüketici hakem heyetlerinde alınan kararlar nihaidir ve bütün firmalar uymak zorunda cezai yaptırımları oldukça fazla ayrıca tüketici danışma hattınıda arayarak ne yapmanız gerektiği konusunda size yardımcı oluyorlar
Cansum1 Arven ben şu gerizekalı adamı şikayet edicemmmm kesinlikle ugrasıcammm tüketici heyetine mi şikayet edicem şimdi cnm
Cansum1 EbruHafsa imza vs attırmadılar ki adam kapıyaaa bırakmış asansörün orda bekliyor bir saniye bakıyımmm geçen ki ürün lekeliydiii çok dedimmm öyle birşey varsa arayın müşteri hizmetlerini alırlar dediii defolduuu gitti gerizekalı adam
EbruHafsa Cansum1 o nasil is ya, imzasiz kargo mu olur. Sen simdi bana kargo gelmedi diyip yeni ürün de göndertebilirsin 😅harbi gerizekaliymis
Arven Cansum1 Evet tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsin sistem çok hızlı işliyor ayrıca böyle aylara da beklemiyorsun 175 de ararsan sana neler yapman gerektiğini söylüyorlar
Cansum1 Kamera daaa var kapıdaaa durmadığını dahil gerekirse gidip yöneticiden alıcam şikayet edicem her türlü o adamı görsün bakalım birdaha yapıyor mu böyle salak işler
Cansum1 Sezen07 upsss diye bir firma cnm 2 kere oldu bu 3. Alışları olcak yatağı görsen leş yırtık pırtık görmemeleriii mümkün değil