Susam1 birde sıcak suda eritmek lazım aslında hiç uğraştırmıyor makinanızda durulama ayarı varsa veya yoksa bile 30 derecede fln 2. Seferinde hiç deterjan koymadan tekrar çalıştırın sonra alın bende yeni yıkadım kıyafetleri 2. Yıkayışta daha iyi öğrendim