Dalan granül matik aldım toz yeni zaten kıyafetler bir sorun yok o yüzden temizlik bakımından YALNIZ dediği ölçüde koydum deterjanı fazlasına kaçmadım şimdi ütülüyorum koyu renkli olanların üstünde deterjan kalmış beyaz beyaz tekrardan elimde yıkıycam onları.. Ya talimattakinden daha az koyun yada sıvı alın ben bu bitsin sıvı alcam kesinlikle uğraşılmaz böyle