zeyse yaa neden öyle 3 gün sürdü ki , bence bünyeniz ile ilgili olmalı. Benim yarım gün bile sürmemişti, aslında bana 75 mg yükleme yapıldığında sadece baş dönmem olmuştu, midem de çok fazla bulanmamıştı. Ama ben 10. haftamdaydım tabi , gebelik başladığı an yükselmeye başlamış şekerim. İkincide şeker çıkmasından korkuyorum bende. İnsülin kullanmak ve diyet le hamilelik geçirmez çok acı gerçekten. Burnuma kokusu gelen şeylerin sadece tırnak kadar tadına bakıyordum, o da bebeğime birşey olur mu endişesi ile.