Sehertsn 1 lt su içip , yürüyüşe çıkman lazım canım. Bir de stres yapmaman lazım. Benim de gebelik şekerim 225 di. İlk haftalarda çıkmıştı benim bir de. İnsülin +diyet le 9 ay devam ettim , Doğum yapalı çok şükür 1,5 ay oldu 🙏🏻😊 darısı sana olsun sağlıkla inşallah 🙏🏻