Ben 15+4 üm ilk gebeliğim. Geçen haftadan beri hissediyorum. Özellikle 2-3 gündür yemek yedikten sonra daha çok belli oluyor. Ama tabiki tekme değil. İçimde kıpır kıpır bir şeyler oluyor. İlk başta yok ya erken hiç kimse hissedemiyormuş bu hafta dedim kendi kendime ama artık eminim hissettiğime. Bence herkeste farklı oluyor. Siz de yakında hissedersiniz. Bu arada ben cinsiyetini bilmiyorum. Daha kontrole gitmedim