Yavrusunaasik öyle zaten el kol hareketi beklemeyin. Böyle damar atar gibi pıtpıtlarla başlıyor. Bende 19 dan sonra bunları hissetmeye basladım. Karnınızı açıp dikkatli izleyin, aslında hareket ettgini ama cok hafif oldugunu mutlaka görürsünüz. Göz seyirie gibi böyle. Bir de iç karın genişliği ve kiloyla da alakası var. Ben cok zayıfım mesela. Doktor o yuzden hareketleri cok kolay hissettiğimi ve dısarıdan da cok net görüldüğünü söyledi. 48le hamile kaldım.o haftalarda da en fazla 50 kilo falandım yine.
Şimdi 9. Ayımdayım, karnımda parti var. Kıyafetlerimden falan bile cok net belli oluyor.