ebrusngl inşallah düzelir ki düzelecek diye düşünüyorum çünkü doktorum bana da ilk söylediğinde çok takmıştım o iki hafta bana zehir olmuştu okuduğum çoğu yerde düzeliyor diye yazmışlardı içinizi ferah tutun gerçekten , güzel haberlerinizi duymak isterim 🤲🏻☺️ Rabbim bebişlerimize sağ salim kavuştursun bizi inşallah 🤲🏻❤️