Aysu_92 Benim gibi çilek yemek isteyen varmı sürekli insanların korkutmasına karşın yemek istiyorum günde 4-5 adet yiyorum çok ferahlatıyor🤷♀️
aytn123 Aysu_92 neden korkutuyorlar 🤷♀️ ben ilk hamileligimde gün de yarim kg kadar yiyordum canım çok istiyordu hiç bir sorum yaşamadım suanki hamieligimde de bugün yedin yine büyük bi tabak ama şuanda mevsimi olmadığı için çok yememeye çalışıyorumm
aytn123 ratatosk bende hiç olmadi her bebekte illaki mibik bi kırmızı leke olur sonra gever yani bunu ona yormak biraz saçma geldi açıkçası 😅
Guzl Aysu_92 her gün yiyorum hamilelikte en çok tükettiğim şey herhangi bir sorun olacağını da düşünmüyorum ya 😃🍓
ratatosk aytn123 ya zaten şöyle bişi var ciğer yedim leke çilek yedim leke o leke bu leke e o zaman hemen hemen hepimiz lekeli olurduk 🤦♀️
minikbaby06 Aysu_92 keşke başlığa böyle yazmasaydınız aşerip bulamayan arkadaşlarımız olabilir dimi ☺️
Selinozsoy Aysu_92 ben hamileliğimin ilk zamanlarında çok yiyordum canım aşırı istiyordu ve zamanı da değildi ama yedim korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum bir meyvenin ne zararı olabilir ki
Lulemom Valla kutuyla satılıyo. Kutusunu tek başıma ben yiyorum 3-4 günde falan. Leke meke hepsi hikaye 😄
Mom092 Aysu_92 hamileligimde yemedigim kdar cilek yedim hicte bisey olmadi valla ay parcasi gibi kizim var ne leke ne bsey masallahhh😂
Aysobaciniz Aysu_92 ayy bende çok seviyorum ama eşim izin vermiyor hormonludur diye, tabi ben gizli gizli yiyorum 😂 bu leke meselesi nedir tam olarak açıklarmısınız 🤗