Bittercikolata
Canım, öncelikle sakin ol, 100 kilo doğum yapan da var, 30 kilo alan da var hamileliğinde, ölüm kalım meselesi değil yani sonuçta ama yine de sağlık bu, dikkat etmek lazım, kilo iyi bir şey değil. Ve evet hızlı kilo almışsın bu gerçek, evet hamilelikte iştah çok açılıyor ama sağlıklı beslenirsen bir sorun olmaz. Tatlı çikolata hamurişi tabiki yiyeceksin ama lütfen abartmadan ye, her şeyden yeterince ye, hamilesin diye abartma 🥰@