Bittercikolata bence bünye meselesi biraz da. Ben o haftalarda 3 kilo fln almıştım. 52 ile hamile kaldım şu an 30. Hafta 6 kilo aldım toplamda. Abur cubur alışkanlığım hiç yok. Kahvaltıyı sağlam yaparım ara öğünde de meyve, kefir, kuruyemiş ya da kuru kayısı (2 tane) yerim. Öğle ve akşam yemeklerinde ekmek tüketmem. Sabahları da 2-3 dilim tam buğday ekmeği yiyorum bu arada. Bir de çok su içiyorum en az 3 litre. O da açlık hissettirmiyor olabilir. Hamur işi yemiyorum hiç. Yapmayınca yenmiyor ☺️ Yani elimden geldiğince sağlıklı besleniyorum. Bebeğin gelişimi de haftası ile uyumlu gayet güzel gidiyor. Siz sağlık ocağına bakmayın. Sağlık önemli olan. Kimisi çok kilo alır doğumda hemen verir, kimisi az alır doğumda veremez vs vs. Sadece biraz dikkat edin. Son aylarda daha da alınacağını düşünerek. Tatlı, hamurişi sınırı koyun. Çok da stres yapmayın o da zararlı 🙏🏻