Denizim Çok doğru, ben kendimden biliyorum öbür 2 gebeliğimde magnezyum kullanmamıştım 2 oğlumda 38 hafta oldum nişanım geldi ve normal doğurdum. Bu son oğlumda planlı sezeryan olacağı için magnezyum kullandım kadılmalardan dolayı 38+5sezeryan ile doğumum gerçekleşti, normal doğum isteseydim daha çokkk beklerdim herhalde