Semakacan canım ben efermag kullanıyodum hep 34 haftalıgım bugün kontrolüm vardı sanırım yanlış anlşma oldu magnorm vermiş bana da tereddüt ettım ilk içmekte ama sonuçta magnezyum yanı 😆 ama tadını beğenmedim yada dıgerıne alıştıgım için bılmıyorum mecbur bıtene kadar içecem ☺