5.aya girmek üzereyim hala sabahları çok kötüyüm. Bir de aç karnına tiroit ilacı içip yarım saat beklemek zorundayım midemi iyice mahvediyor. 5 aydır sadece kahvaltıda yoğurt çorbası içebiliyorum😭 peynir zeytin yumurta tüketebilen anne adayları çok şanslı.