Aysenturnaaa kişisel birsey sanırım o, ben hem hamilelik oncesi hem de hamileyken ilk hemen kahvalti yapmak isterim, aç uyanırım hatta karnım guruldar yemezsem 😅 eşim ise tam tersi en azından uyandıktan 2 saat sonra birseyler arar yemek için.. oyuzden haftasonlari cift kahvalti yapıyorum 🤣 uyanınca yapıyorum kahvaltımı sonra 2 3 saat sonra eşimle yiyorum 😅