12oe Bende az önce oldum aşıyı şuanlık bir sıkıntı yok eve gidince buz koyun demişlerdi koyayım bari akşama ağrı başlıyor yazmış hanımlar korktum 😁
Mervegnlts Bende birazdan gidip ikinci dozumu vurulacağım😁 ilk dozda 1 hafta kolumu kaldıramadım havaya yok böyle bir ağrı çok acımıştı inşallah bunda çok ağrılı olmazz🙄 Prenses21
canserko Demiraslan bence olur gene kasa yapılıyor vücudun adapte olması gibi bir şey söz konusu olmaz herhalde Nin tribine girmeyelim şimdiden yav bi girdim gibi oldu 😂
Mervegnlts Prenses21 2.dozda bir ay sonra yapılıyor aralarında 1 ay olması gerekiyor yani canım belki günün geldiğinde sağlık ocağı haber verecektir sana
GulBahaarr Bende dün oldum aşıyı ama direk acı hissettim kolumda ve bugün daha kötü oldu hem yanıyor kolum hem şişti hem de ağrısı çok var inşallah çabuk geçer 🙏🙏🙏
Bedihaa Prenses21 bende geçen hafta oldum ilk gün hiç bi sıkıntı yoktu ama gece uyutmadı ve 2 gün boyunca kolum çok agrıdı. Kişiden kişiye değişirmiş inşallah seninki öyle olmaz 🙄
Esra_80_ Demiraslan 2. Doz o kadar agrı olmuyor emin olun🌸 Canım çok tatlıdır ilkinde bile biraz agrıdı üstüne yatmışım o yüzden sanırsam 😅 doz agrısını gösterdi Heöen çabuk geçti 🙏🏻
MiniCooperAnne @Prenses21 Ben de ilk asi agri yapti, cunku yapilan kolumun ustune yattim surekli. 2.sini hic hissetmedim bile.
MinikMaya Bittercikolata ben yanimda buz goturmustum. Bence ise yaradi. Cok bi agrim olmadi. Her isimi yapabildim
mothers_baby2021 Ben 22.haftaya geçtim. Arıyorum sağlık ocağını ulaşamıyorum . Direk gitsek olur mu acaba? Birde aç karnına mı tok mu gidiyorsunuz
Miumiu canserko Ayy ben de öyle ya. İlk dozda vurulduğu andan itibaren felaket ağrım olmuştu. Dün ikinci dozumu oldum baktım hiç ağrı yok oh be falan dedim gece bir vurdu kolumu oynatamadım hala daha devam ediyor bugün😣