Prenses21 Kizlar ilk yanma hissi vr sonra gciyo ilerleyen saatlerde agri baslarmi bilmiyorum korkmayin hemsire saglik ocagindada kalp sesini dinledi o ses herseyi unutturdu bna😍😊
canserko Prenses21 bende dün sabah oldum ilk dozu. Akşama kadar hiçbir problem yoktu. Gece agrısından uyuyamadım suanda da hala agrım var zaman geçtikçe vuruyor 🤭
Demiraslan canserko bende dün sabah oldum benimde geceden ağrı başladı hala biraz var😄bir ay sonra yapıcağımız aşıda böyle olucak mı acaba
Miumiu canserko Ayy ben de öyle ya. İlk dozda vurulduğu andan itibaren felaket ağrım olmuştu. Dün ikinci dozumu oldum baktım hiç ağrı yok oh be falan dedim gece bir vurdu kolumu oynatamadım hala daha devam ediyor bugün😣
MinikMaya Bittercikolata ben yanimda buz goturmustum. Bence ise yaradi. Cok bi agrim olmadi. Her isimi yapabildim
Vaveylaa Bende az önce yaptırdım. Çok küçük iğnesi, çabucak yaptı. Şimdilik bişe yok. Şişme ağrı olabilir, buz uygularsın dedi. Çok durulamayacak gibi olursa gebelikte kullanılan hafif ağrı kesicilerden alabilirsin dedi
casminnss Prenses21 geçmiş olsun, tetenoz sadece sağlık ocaklarında vuruluyor değil mi? Yani doktorumuza herhangi bir bilgi vermek gerekli mi
Feriha_sultan casminnss Doktora bilgi vermedim ama sanirim sağlik ocagina gidip hamile olduğunu bildirmen gerek ona gore seni arayip soyluyorlar bende yeni oldum geldim insallah cok fazla ağrı olmaz 🤲 Annelerimize Hayirli Olsun Rabbim Kucaklarımıza aldirtsin inşallah 🤰
archmom Prenses21 Bir kaç saat sonra baslar canım 1-2 gün sonrada gecer . Güzellikler için her acıya deger 🥰🙏🏻
archmom Prenses21 valla benim ilk doz biraz daha az agrı yapmıstı ama 2. Doz çok agrıdı. Galiba tam kas içine geldi . 4-5 gün kolumu kaldıramadım . Şiştide . Parol almak durumunda kaldım . İnsallah senin çok agrın olmaz canım . Benim normalde acı eşiğim çok yüksektir 😣
canserko Demiraslan bence olur gene kasa yapılıyor vücudun adapte olması gibi bir şey söz konusu olmaz herhalde Nin tribine girmeyelim şimdiden yav bi girdim gibi oldu 😂
Esra_80_ Demiraslan 2. Doz o kadar agrı olmuyor emin olun🌸 Canım çok tatlıdır ilkinde bile biraz agrıdı üstüne yatmışım o yüzden sanırsam 😅 doz agrısını gösterdi Heöen çabuk geçti 🙏🏻
Sibeelkrc Prenses21 ben de pazartesi oldum aşıyı beş altı saat sonra açısı başlıyor çok geçmiş olsun. Kolonya dolaba koy soğusun soğuk kolonya ile masaj yaparsın akşam benim kolum şişti öyle yap dediler