kbra___ ben ilk 8 haftalıkken öğrenmiştim. Acildekş doktor karnımdan muayene etti. Ama sonra 10. Hafta da gittiğim doktor ilk muayeneyi alttan yapıyorum kese nereye yerleşmiş, çatın ne durumda onu görmek için demişti. Ama inna korkulacak bişey değil ben devlet hastanesinde bile alttan muayene oldum. Zaten jel sürüyorlar hiç canın yanmıyor, korkma.