kbra___ hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla kucağınıza da almak nasip olur
Öncelikle yazdiklari gibi bebek görüldüğü surece alttan muayene olmuyor 8 haftalıksa muhtemelen gözükür gerek kalmaz. O yüzden rahat olun gidin muayene olun bebeğinizle tanisin. Kalp atışını gorun, pit pit atışını duyun. 🤍
Not:Ben ilk gebeliğimde 8 haftada kese var bebek yok gözüküyor dedi doktor annemin arkadaşıydi o yüzden birkaç farklı ultrasonda denedi olmayınca alttan muayeneye yönlendirdi radyolojiye falan filan… ama bahsettikleri gibi acı veren bir islem falan olmadı birkaç kez oldum alttan muayene ben de çok korktum ama hiçbir etkisi olmadı açıkçası. Muayene öncesi tuvalete girerseniznkendinizi temizlerken tavsiyem tertemiz olsun diye ic kısımları fazla kurutmayin. Yani hamilelikte ya da başka bir zaman herhangi bir süreçte lazım olursa aklınızda bulunsun. Kuruluktan dolayi ağrı oluyor yoksa muayene ettikleri prop basi öyle aşırı büyük birsey değil.