Asiyeoktar
Selinda
[silindi]
Nasıl bir mesaj bu böyle. Resmen anne adayı korksun diye yazılmış.
korkmayın lütfen. Kese oluşumu varsa bebek yeni yeni oluşacaktır. Ben 5+6 da gittim kese vardı 2 hafta sonra gel inşallah bebeği ve kalp atışlarını görürüz dedi. Dediği gibi doktorumun 2 hafta sonra gördük, duyduk ☺️ Allah sağlıklı gebelikler versin, korkmayın. Böyle insanlara da aldırış etmeyin❤️