Kuzuveannesi REYHANgUNSAL evet inşallah bütün bebişler sağlıkla doğar büyür bakalım Allah ne zaman nasip kısmet ederse doğacaklar illaki sürekli orada kalacak halleri yok ya 😜
Ahsentas Himom ben yeni geldim beneğin hareketi azdı nstde iyi çıkmadı doktor kakasını yaptığından süphelendi açıklığıma baktılar açıklık 0🥺 2. Nst iyi çıkınca eve gönderdi hareketsizlik devam ederse hemen sezeryana alacak
Ahsentas Himom evet genelde yemek yerken anında hareket eder ama sabahta hareket etmedi bişeyler yedim yine hareket etmedi fazla ne yapıcam bilmiyorum çok korkuyorum 2 saat daha hareket etmezse gidicem
Himom Ahsentas git kesinlikle canım bu önemli bi konu çünkü. Benim doktorum hareketleri konusunda çok titiz sabahları az hareket etmeye başladı dedim az kalsın beni yatırıyordu 🤷♀️ Son zamanlarımız allah korusun titiz davranmalıyız..
Seher- Yusuf_yildz 38+2 bugün cuma sezaryen günüm inşallah ama bebeğin gelişimi önde olduğu için ben suyunu riske atıp pazartesiye kalmak istemedim
Tugceery Himom 40+1 saliya kadar vaktim var gelmezse suni sanci🥴 benim gibi 2.dogumuda suni ile yapicak olan var miii