Himom dün alttan muayene olduk canım çatı kemiğin basık bebeğin kafası çok yukarda hala burdan geçmesi çok zor dedi ve suyu baya azalmıştı cuma yada pazartesi almam lazım riske atamam dedi bizde cuma gününe karar kıldık inşallah yani şok oldum resmen ama günümün bitmesinede 10 gün vardı ne bir sancı,açılma vs hiçbir şey yoktu hayırlısı böyleymiş diyorum 🤷🏻♀️