kucuktosbik27 Mavi-elif gözünüz aydın ☺️ iyiki acele etmiş yoksa gerçekten sezeryanla anca doğarmış tosbik maşallah☺️
Mavi-elif kucuktosbik27 evet şükür ben erken diye düşünmüştüm ama bi hafta hurma yedim ve yürüyüş yaptım bi hafta boyunca gezdim sonunda doğurdum😂 yoksa Perşembe günü sezeryan için gün verebililrdi doktor
Busra030409 Mavi-elif Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸 normalde açılma tamamen olunca doğumhaneye almıyolar mı bu süre zarfında eşiniz anneniz vs yanınızda oluyo diye biliyorum özel hastanelerde?
Mavi-elif Busra030409 doğumhane katında yatıyorsun zaten sancıyı orda çekiyosun Hacettepe üniversitesi hastanesi olduğu için mi bilmiyorum orda yanına kimseyi almıyolar sürekli gelip alttan bakıyolar kontrol ediyolar son an artık sedyeyle hemen ameliyathaneye alıyolar çatala çıkıp doğurup iniyorsun 😂😂
Ebruusimsekk Mavi-elif gözün aydın canım hangi hastanede doğum yaptın acaba birde ağrı kesici vurdular dediğin epidural mi
Busra030409 Mavi-elif sanırım hacettepe diye :) özelde doğum yapan arkadaşlarım var son ana kadar sancıyı odalarında eşlerinin yanında çektiler. Sizin yalnız olmanız imtihanı biraz daha zorlaştırmıştır. Neticede bebeğiniz sağlıklı ama Ömrü güzelliklerle olsun inşallah 🙏🌸
Mavi-elif Valla epiduralmi ağrı kesicimi bilmiyorum artık o sancıyla soramadım bi buscopan yapıcaz kas gevşetici dediler. Bi kaç kere daha yaptılar ama sormadım ney bu diye
Mavi-elif Busra030409 evet yalnız olmak yatakta nst bağlı olduğum için kalkamamak dönememek ve su asla vermediler çok susadım halsiz düştüm
Mavi-elif Busra030409 sezeryana dönerse diye galiba her ihtimale karşı yemek ve su vermediler çok zordu oyüzden
Busra030409 Mavi-elif mükafatın yanında ama şimdi ne güzel 😇 Tekrardan Allah analı babalı büyütsün inşallah miniği 🌸
Mavi-elif Busra030409 evet çok şükür yanımda bal oğlum misler gibi kokuyor rabbim isteyen herkese nasip etsin bi gülüşü herşeye bedel 😍