Sedarif Kızlarr 23+5 günlük oldum bir haftadır kursak kaynaması var geceleri yatarken daha çok oluyor ne yapsam hafifler 🙄🙄🙄
Siibeell Sedarif o ne oluyo, mide yanmasındanmı bahsediyosunuz, naneli şeker iyi geliyo bana genelde soguk süt öneriyolar bide
Minikasya Sedarif Mideden boğaza gliyor iştw. Rennie emme tablet yazdırın doktora gebelere serbest. Bi kaç haftayada lansor yazdırın
Bilge44 Sedarif Yemek ile bağınızı erken saatte bitirin🤦🏻♀️ben çözümü biraz öyle buldum ne kadar erken akşam yemeğini yersem yanma azalıyor, 8den sonra bir şey yemiyorum en fazla bir elma🍎 veya bir bardak süt 👍🏻
okunmusciklet Sedarif bende aynı durumdayım doktorum gaviscon yazdı daha boğazından geçerken rahatlatıyor şurup şeklinde şiddetle tavsiye ediyorum 😂
Sedarif Minikasya Zaten gastrit sorunum vardı hamilelikten önce şu 1 haftadır da yanma olunca napsam bilemedim renni yi duymuştum hamileyken kullanılıyomu bilmiyodum teşekkür ederim bi zararı yoksa denerim 😊
sabirsizannecik okunmusciklet gavisgon yok böyle bişey dediğin gibi boğazdan geçerken bile bı ferahlık mideye düşünce sanki ateşe Su dokmussun gibi o çostlamayi hissediyorsun 😊
okunmusciklet Sedarif bende öyleyim canım valla ama gaviscon çok iyi geldi günde 3 kere içebiöiyoesun doktoruna danış bence biran önce
Sedarif Minikasya tamamdır teşekkür ederim bilgi için doktorla görüşürüp yazdırıyım inşallah iyi gelir 😊😊
KaranIlgarmom Sedarif 23 +4um aynı sorun yeni yeni bendede başladı yediklerimizle alakalı mesela ben kendimi deneyerek neyin dokundgunu buldum çiğ doğranmış domates mesela kahvaltıda ne zaman domates yesem koca gün koca gece o gün ağzıma acı acı su geliyor ama yemedgim günler yok yağlı baharatlı yemiyeceksin canım
Bilge44 Sedarif ilk haftalarda ben de öyleydim gece 3 te bile uyanıp bir şeyler yerdim. Şimdi kendimi daha kontrol edebiliyorum biraz .Yoksa dayanamıyorum o köpürmelere boğazıma kadar çıkıyor yanıyor çıldırıyorum. Geceleri beter oluyor. Onu yaşayacağıma yemiyorum ne yapayım 😓😓 Elma ve süt en iyi gece atıştırması mide için 🍎👍🏻🥰
Sedarif zerana bilmiyorum doktor o zamanlar gastrit var dediği için öyle biliyorum yani ismini 😂😂 doktora gidip yazdıracağım artık ne verirse 🙄😊😊😊
Sedarif KaranIlgarmom hamilelikten önce acı veya baharatlı bi şeyler yediğimde yapardı biliyorum ama hamilelikten beri pek acı veya baharatlı şeyler kullanmıyorum bi şey tetikliyosa ne onuda bilmiyorum 🥺
zerana Sedarif :) bunlar zararsız ilaç kategorisinde bende mide fıtığı var gebeliğin başından beri mecburen kullanıyorum.
KaranIlgarmom Sedarif ya zaten ekstra olarak bebek mideye baskı yapıyor ve mide ağzı açılıyor buda gazi sizimi demek o yüzden bu en büyük etken zaten bide yediklerimizde eklenince zehir oluyor günler
okunmusciklet Sedarif Çok rahatsız isen mesaj atıp yazdırsbilirsin doktoruna reçete numarası gönderiyorlar bende bir kaç kere gitmeden öyle ilaç yazdırmıştım
DuruMom Gebeliğimin 16. Haftasındayım yemeklerden sonra sürekli mide kaynamam oluyordu boğazıma gelip duruyordu doktorum gaviscon yazdı valla şuan çok rahatım tavsiye ederim yemeklerden önce yada sonra 1 yemek kaşığı içiyorum yeterli geliyor