Minigim20 Thysn23 evet canım 36 haftalık oluyorum ben bugün bı hafta sonra da çatı muayenem olacak onu düşünüyorum şimdiden
Nisanurunannesi3850 Mlsgllk aynen bizimde 18 nisan ve kızlar erken gelir diyolar😂bende dedm aynisini nisan başı bekliyorum diye normal doğummu düsünüyorsunuz🤗🌸
Esradgn3558 Nisanurunannesi3850 ah ya kıyamam ben de her gün yürürdüm bacağıma vurunca iki gündür oturdum kaldım zaten şiştik iyice 🤣büyük ihtimal bebekler kemiklerimizdeki magnezyumu çektiği için diye düşündüm takviye de alıyorum ama bakalım inşallah artmaz ağırlar neyse ki az kaldı 😇
Nisanurunannesi3850 Esradgn3558 insallah sag salim dogsunlarda bi sekilde geciyor günler🤗🌸 Çogu magnezyum eksikligi diyor ben gerek duymadim takviyeye hap icemiyorum cnku tiksindim kansizlk var kan hapimi zor iciyorum doguma kadar boyle idare edicez artk mecbur🤗
Nisanurunannesi3850 Mlsgllk bende normal istiyorum insallah son anda bisey cikmaz suan dogum pozisyonunu falan almis durumda insallah sag salim kucagimiza aliriz prenseslerimizi🤲🏻🌸
Mlsgllk Nisanurunannesi3850 amin inşallah şu 37. Haftayı atlatıp sonra ne zaman gelirse gelsin moduna girecem😁 Pazartesi 36+1 oluyoruz ve kontrolümüz var acaba kaç kilo olduk veya sancı çıkacak mı suyum nasıl doğum belirtisi var mı çok merak edip heyecanlanıyorum. Sizin bir sonra ki kontrolünüz ne zaman?
Nisanurunannesi3850 Thysn23 simdiden dusunup kafaya takmaya gerek yok bence ben hic dogumu dusunmuyorum cnku kafama takarsam günler gecmez biliyorum canım çok tatli ama evlat daha tatlidir 🤗
Esradgn3558 Nisanurunannesi3850 aynen ben de kan içiyorum 🤷♀️ amin inşallah sağlıkla alalım hepimiz bebeklerimizi ,minik kuzularımızı 🌺❤️🥰
Gizoos Thysn23 yoktu canım çok ağır temizlik yapmadığım sürece tabi🤣 bebek büyüdükçe ağırlaşmaya başladım😬
Fasulye-87 Seyma2861 canım tansiyon ve protein kaçağın var bekletiyor mu? Bende de olabilir de ondan soruyorum yarın belli olacak 34 üm şuan beklemek istiyorum umut oldun bana şimdi.
Mjde Bizde 34 haftalık olduk bel ve bacak ağrısı herkeste varmış anlaşılan 8 yıl aradan sonra gelen ikinci oğluşum olucak inşallah heyecan ve sabırsızlıkla bekliyoruz ☺️