Nisanurunannesi3850 Thysn23 tansiyonum yok cok sukur Normal kilo😂bünye kilo almaya alisik 55 le hamile kaldm maalesf 18 kilo aldim🙈son ayım ya cok sistigimi hissediyorum
Mlsgllk Nisanurunannesi3850 benim de kız👼🏻🌸 18 Nisan günümüz ama herkes kızlar erken geliyor dediği için ben hep Nisanın ilk haftalarına odaklandım bakalım ne zaman gelecekler🤗
mrskorkut Fatmamuduk Vallahi resmen paranoyak oldum ha geldi ha gelecek 😂😂 Şu Nisan ayına bir girsek komple Nisan Anaları olarak 😂😂
Fatmamuduk mrskorkut Bizde sırayla doğuramıyorum totemi yapmayalım, bizim bebeler uslu uslu kendileri gelsin 😂😂
Esradgn3558 Nisanurunannesi3850 ben de 35+1 aynı sıkıntılar ben de de var inanılmaz ödem oldu vücudum bir de sol bacağıma ağrı giriyor kalçayla birleşen yere sende de var mı
Nisanurunannesi3850 Esradgn3558 2 gündür benim sağ bacagimda oluyor ya aşagı tarafın baldir kısmında sol bacagima genelde kramp seklinde giriyor uykumdan ağlayarak uyandigimi biliyorum o aciyla🌸🤷🏻♀️
Nisanurunannesi3850 Mlsgllk aynen bizimde 18 nisan ve kızlar erken gelir diyolar😂bende dedm aynisini nisan başı bekliyorum diye normal doğummu düsünüyorsunuz🤗🌸
Gllpkr Thysn23 hayırlı akşamlar canım benim ikinci geliyo 3 yaşında oğlum var. Bu gün rahatsız olduğumu her zamankinden daha fazla hissettim 36+5 günlüğüm kasıklarımda hafiften ağrı belimde ağrıyo akıntımda var yarın sabahta kontrolüm var
Minigim20 Thysn23 evet canım genelde öyle oluyormuş ama son zamanlar yaa ister istemez tedirgin oluyor insan
KMerveK Fatmamuduk bende her an suyum veya nişanım mı geldi diye kendimi yoklayıp durmaya başladım valla tik oldu iyice
Esradgn3558 Nisanurunannesi3850 ah ya kıyamam ben de her gün yürürdüm bacağıma vurunca iki gündür oturdum kaldım zaten şiştik iyice 🤣büyük ihtimal bebekler kemiklerimizdeki magnezyumu çektiği için diye düşündüm takviye de alıyorum ama bakalım inşallah artmaz ağırlar neyse ki az kaldı 😇
Seyma2861 Thysn23 35+5 tansiyon,şeker,protein kaçağı,enfeksiyon ,ödem herşey var var 😂 son haftalar zor geçiyor
Fasulye-87 Seyma2861 canım tansiyon ve protein kaçağın var bekletiyor mu? Bende de olabilir de ondan soruyorum yarın belli olacak 34 üm şuan beklemek istiyorum umut oldun bana şimdi.