Diclenur_63 Benim 28+6 diş etlerim şişti 1 dişim çürüdü sizler ne durumdasınız bol bol yogurt tüketmeyi unutmayın.😍☺
metehaninannesiii Diclenur_63 13+1 haftaligiz canim.bizde sabah öğlen akşam sürekli yoğurt yiyorum önceden de çok yerdim şimdide yiyorum
Diclenur_63 Yagrmzi sade soda içebilirsin içine limon sıkıp ah benim çok olmadı bebişin tüyleniyor artıkk maşallahh
Diclenur_63 Demiralpmoms aa bitmiş maşallah rabbim sag salim kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
BegumIscanTunc Diclenur_63 20+6 haftayım 21 olcaz bu gece inşallah diş etlerim kaşınıyor dün aşırı kötüydüm fircaladim kanattim öyle rahatladım yarın detaylıma giricem ordan doktoruma gecicem sorucam diş doktoruna gidebilir miyim diye
Diclenur_63 BegumIscanTunc ewet bende sordum bir sorun olmaz dedi dolgu yaptırdım kanal tedavisi yaptırdım hamilelere lokal anestezi uyguluyorlar daha çok kanatma tuzla 3 4 defa gargara yap iltahap kaparsın
BegumIscanTunc Diclenur_63 bir kez daha olmuştu canım doktor oksijenli su vermişti suyla seyreltip pamukla pansuman yap demişti ama o zaman hamile değildim simdi ise hamileyim yarın sorayım bakalım neler dicek