rabia_12 bende burda hep görüp hevesleniyordum doktoruma sordum çokta iyi bi hastane cihazı renkli görüntüleyebiliyormuş ama renkli için ısı gönderiyomuş bebeğe 5. Aydan önce bakmayı tavsiye etmiyorum 5. Aydan sonra bakarız her kontrolde demişti canım bende öyle diyince ısrar etmedim