Tgcomer Deletedmom20 yorulduysan hareketleri azalırmış sen yorulunca bebekte yoruluyo derler ne kadar dogru bılemem :) Uzan kalkma yerinden bi süre tekmeler. Benimde oyle oluyo
SemaKse Nurr gittigidiyorda patiko ve banana modelleri de var diğer sayfalarda da ama onların malZemesi sunta ve kenar çıtaları pvc ben yıllardır internetten alışveriş yaparım güvenebilirsiniz hem geldi kurduk çok da güzel☺️
GltenYsr Beyza12344 bende ordan almak istiyorum ama sağlamlığına güvenemiyor eşim ve bir türlüde ikna edemedim. Acaba sağlamlığı nasıl ?
Beyza12344 GltenYsr ben oradan almadım canım ama rengini bulsaydım alacaktım sayfaya girip alıcılar ile gercekten oradan alısveris yapan kişiler ile iletişim kursanız daha faydalı olur
Aybukealtintas Nurr Ben park yatak düşünmüyorum hosuma gitmiyor, anne yanı beşikleri de kullanan arkadaslarım çok kullanıssız oldugunu söylüyorlar, ikea da buldum bir beşik onu alıcam şimdi 😊
fatto83 zehracinar naçizane fikrim sepet beşik hiç kullanışlı değil.. özellikle 5 aydan sonra.. kızımda kullandım. Ayrıca odasında bebek yatagida vardı.. ki ona bile yatiramadim.. park yatak en güzeli.. ikinciye hamileyim aldigim ilk şey park yatağı oldu.. hem her yere taşınır hem de çok kullanışlı..
Enis Nurr ahşap korumalıkları mdf 60*120 4 çekmeceli cibinliği uyku seti yatağı içerisinde 700 tlye aldık bi mağazadan kocaeli izmitte oturuyorum bu arada