Beyza12344 Nurr canım sayfanın adını yanlıs soylemişim sayfanın adı bebek.odası.beşik miş https://www.instagram.com/p/Bch20pnBp5n/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=6qx8xkbgt06m
Nurr Beyza12344 baktim canim guzelmis alanlarda olmus sanirim internetten alisverise guvenemiyorum da :)
GltenYsr Beyza12344 bende ordan almak istiyorum ama sağlamlığına güvenemiyor eşim ve bir türlüde ikna edemedim. Acaba sağlamlığı nasıl ?
Birgulbasegmez2 Nurr sepet beşikler güzel ama kullanışsız bence yine anne yanı olan beşiklerden tercih edilmeli bebe konforda uygun
Nurr SemaKse bende oyle bi arastirdim cok uygun fiyatlari alan varmi diye merak ettim acikcasi internetten alisveris yapmadim hic :)
SemaKse Nurr gittigidiyorda patiko ve banana modelleri de var diğer sayfalarda da ama onların malZemesi sunta ve kenar çıtaları pvc ben yıllardır internetten alışveriş yaparım güvenebilirsiniz hem geldi kurduk çok da güzel☺️
Beyza12344 Nurr valla ben de güvenmiyordum ama alanlarla birebir iletişim e gecerek deneyebilirsiniz ben bebek arabamı ve süt sagma makinemi İnt aldım cok memnun kaldım
Elmasekeri Gizemre1010 ne kadara aldınız acaba.biz de bakıyoruz bu aralar. Çileğin de fiyatlarını merak ediyorum 😊
seymen Biz de çilekten kademeli beşik aldık. 75 e 115 park yatak ebatlarında enine baya geniş. Yatağıyla birlikte 580 e aldık. İlk zamanlar anne yanı olarak da kullanabiliyorsun. Ben çok arastırdım nihayet dedim görünce. İçime çok sindi.
MerveBozan Nurr chico’dan anne yanı beşiği aldım ben. Daha bebiş doğmadı ama anne yani beşiklet daha rahat ve kullanşlı diye biliyorum.
Deletedmom20 28 haftalık hamileyim bugün hiç bebegimin hareketlerini hissetmedim. Sanki bir iki kez vurur gibi oldu ama çikolata felan yedim yine oynamadı. Normal mi ? Var mı yaşayan?
Nurr Deletedmom20 bazen oluyor canim benimde oyle olmustu doktora gittim sikinti cikmadi sukur icin rahat etmezse doktora git ostersen
Tgcomer Deletedmom20 yorulduysan hareketleri azalırmış sen yorulunca bebekte yoruluyo derler ne kadar dogru bılemem :) Uzan kalkma yerinden bi süre tekmeler. Benimde oyle oluyo
bilges Nurr ben 60 120 ölçüsünde ahşap kar yola aldım kurulumu çok basıttı instagramda konforbebe den
eCeCik Bende çilekten 70*130 ölçüde olan beyaz sallanır beşiği almak istiyorum fiyatı 700₺ di kullanan ya da bakan var mı fikirleri neler?
Elifc92 Nurr https://www.bebekonfor.com/beyaz-fransiz-dantelli-uyku-seti-ile-beyaz-karyola-bebek-besigi Bu beşik 3 yaşına kadar rahat kullanım anne yani olması sallanıp sabitlenebilmesi acisindan çok kullanışlı bence ayrıca yatak uyku setide dahil https://www.hepsiburada.com/meltem-smart-brezza-ahsap-besik-60x120-p-HBV0000052IB4?magaza=Bebicco&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-tumu-pla&gclid=Cj0KCQjw3v3YBRCOARIsAPkLbK58DqVD_qCZ8mWHid2PvqeVvJZc6xCLGVhbYZmwRNgB_XVxB45Z86YaAtpDEALw_wcB Fakat ben bu beşiği aldım bunun fiyatı biraz daha fazla fark olarak kademeli olabiliyor ve tekerlekli taşınması kolay olur diye düşündüm bunda da resimde gördüğünüz herşey dahil