Rbkny Patisever bende bu sekılde diyenlerdenim neden bende olmuyo gibisinden şom agzımı keşke açmasaydım diyorum şimdi 7. haftada bir başladı 14+6 haftalık oldum hala devam ediyor emin olki olmaması daha iyi
AltinYildizMom Patisever benim 5 haftada başlamıstı ve hala devam zor durum inşallah sizin olmaz bazılarının hiç olmayabiliyormus şanslıysa 😂
Aysegulmanastir Patisever tüm gebeliklerde bulantı yaşanacak diye bir şey yok, sakın moralinizi bozmayın🙏🏻 Doktor kontrollerinde bebişinizin iyi olduğunu gördükten sonra gerisi mühim değil. Sağ salim kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🌸
Gbaslanbay Patisever Patisever 7 haftalığım hamilelik haberimi öğrendiğimden beri mide bulantım çok fazla prilam kullanıyorum biraz hafifletti doktorunuza sorun isterseniz