Gulsah94 evet gittim canım kese görünüyor dedi diğer hafta için kalp atışına çağırdı kan ve idrar testi yaptı. Folik asit kullan dedi değerler iyi dedi 😊darısı Sana. Ama bulunduğum yerde çok iyi doktor yok başka ile gidicem kalp atışı için en önemlisi kendine güzel bi doktor bul 🙏🏻