Ebrarata Kızlar canım sürekli turşu suyu ve turşu istiyor eşim evi doldurdu turşuyla bir zararı olur mu 15 haftalik hamileyim 😍😅
MihrbnGrbz3 Ebrarata ben beş litrelikleri bitiriyodum 😂😂elimde değildi canım çok istiyodu ama ilerleyen haftalarda geçer bu aşermen Ben 24 haftalığımdayım çok yedim artık yemiyorum
Beren05 Hazırlar yenmemeli ama ev yapımı olan yararlıdır bile, probiyotik içerir. Takip ettiğim bir prof limon tuzu olmamalı demişti. Bebekte gelişim geriliği yaptığı görülmüş. Ben ev yapımı ve limon tuzsuz yiyorum kısacası.
ikincimucizemmmm Ebrarata ben geçenlerde çok abarttım tansiyonum çıktı başım agrıdı ama iki kavanoz yemiştim yani abartma benim gibi
ikincimucizemmmm Ebrarata aynen canım akşam yemeği yerine insanında yedikçe yiyesi geliyor napıyım yarım saat sonra ensemden başlayan Ca kafamın tepesine kadar fena bir agrı başladı tansiyonum fırlamıştı ama ben çok abarttım şimdi daha dikkatli yiyorum ders oldu bana
MihrbnGrbz3 Ebrarata canım dediğim gibi banada oldu aşırı yedim ama şuan geçti İykide geçti ama son aylarda çok ödem oluyo şişiyosun tansiyon yükseliyor
tgul Ebrarata Hamilelikten önce de çok yerdim hamilelik boyunca da. Tansiyonum oynamaya başlayınca doktor tuzu azalt dedi. Yüksek tansiyon ve de vücutta ödem yapiyor.