Nasippp nzlm45 Evt canım arkadaşlar kışın yapmakta tederddüt etmiş ama evde giymiyorum tek dışarı çıkarken giysinler elbette 😀
karayakaydan birprensesvebirprensannesi doktorunuz mikrobiyologl gorusmenizi ve tahlil yaptirmanizi istemedi mi? Ayni sorunu bende yasadim 3 kere tekrarlayinca mikrobiyolog tahlil yapti sonrasinda kendi doktorum vajinadan kultur alip tarama yaptirdi cok sukur hersey temiz geldi de sadece bol su icerek duzelttim.. Birde yaban mersini sayesinde bitti sayilir.. Yaban mersinini sicak su icinde 2 dk kaynatip ilitip icin cok faydasi oluyor
birprensesvebirprensannesi karayakaydan Canım idrar tahlili ve kültürü istedi daha öncesinde ve kültür temiz çıktı bugünde sağlık ocağına kan verdim kanımda enfeksiyon çıktı doktoruma yarın gideceğim
Mervesavas birprensesvebirprensannesi cok gecmis olsun belirtileriniz neler sari bazen yesile donen akinti vajina dudaklarinda kasinti sizi ve kizariklik varmi? Benim belirtilerim Bunlarda daha doktora solemedim bu kontrolumde soyleyecegim asinda hamilelik basindan beri var ama sampuan vermisti doktor gecti demistim ama hafiflemis tekrar basladi.
birprensesvebirprensannesi Mervesavas O saydığınız bütün belirtiler malesef var ve ekstrada koku var idrarda 🤦
Mervesavas birprensesvebirprensannesi tedavi olarak ne verdi doktorunuz peki. Fitil merhem sanirim. Idrarda benim koku varmi yokmu anlayamadim akintidada koku varmi yokmu bilmiyorum tuvalet kagidi koyuyorum akintilardan basa cikamadigim icin hertuvalette eegistiriyorum. Falat tuvalet kagidi lavanta kokulu ondan anlamamis olabilirim. Bebege insallah zarar vermez bu durum insallah gecer biran once cok kotu bir durum 😓
birprensesvebirprensannesi Mervesavas Hayır tuvalet kağıdı kokusuz olsun canım mutlaka esanslı kullanma. Doktoruma yarın gideceğim daha öncesinde 2 antibiyotik 1 de fitil kullandım bana mısın demedi ama
Sedanindenizi Mervesavas Bende de var enfeksiyon guvalet kagidi ya da pecete koymayin aşinip iceri kaciyor benimde basima geldi. Enfeksifonu daha cok tetikliyor eski tsortlerimi kesip 90 derecede yikayip utuleyip ped gibi onlari koyuyorum son bir haftadir sanki enfeksiyon azaldi gibi geliyor.
Sumsumm birprensesvebirprensannesi gecmiyor ve gecmeyecek bende yıldım ama malesef artik dogumdan sonra gecer umidimi yitirdim coktan
0znur Dün bi gönderide okudum. Enfeksiyon naptiysa gecmemis sizin gibi, en son çamaşırsiz gezmiş evde tüm gün düzelmiş. Siz de deneyin isterseniz
Mervesavas Sedanindenizi butun tuvalet kagitlari asiniyor dediginiz gibi ama ben kendimi bildim bileli tuvalet kagidi hep koyuyorum asiri akintim oluyor ve elimde okadar ic camasiri malesef yok😅 oyuzden oyle alistirmisim kendimi daha temiz hissediyorum. Cok sikta gidip degistiriyorum tuvaletim gelmese bile orami yikamaya sirf tuvalete giderim. Asiri takintiliyim adetliyken bile paket paket ped bitiriyorum bole bir damla kan gorsem aninda degistiririm ama sonuc hamilelikte ilk ben enfeksiyon kaptim herade ogrendigimden beri hep sari akinti😅
Seyma2861 birprensesvebirprensannesi bende basından beri var 36oldum hala devam ediyor yok yani bunun su ile hijyen ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Hergün yıkıyorum çamaşırlarımı ütülüyorum tuvaleti tek kullanan benim vs vs hiç alakası yok
Se_lin birprensesvebirprensannesi 4 yıl kesintisiz çektim bende hem idrar yolu hem de mantar enfeksiyonunu. Kesin çözüm buldum 1: iç çamaşır giymeyi bırakacaksınız. Evet bende uygularken zorlandım ama alışıyor insan. 2: günlük ped vs kullanmayın. Ve doğumdan sonra rutin adet döngülerinizde kotex pedleri tercih edin. Ben bu şekilde tam 3 yıldır rahatım deneyin derim. İnşallah sizlerde de işe yarar.